Items where Department is "Sociology and Social Research" and Year is 2002

Up a level
Export as [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Group by: Authors(s) | Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Bernardi, Fabrizio and Poggio, Teresio (2002) Home-Ownership and Social Inequality in Italy. Quaderni del Dipartimento di Sociologia e Ricerca Sociale; 26 . Trento : Università degli Studi di Trento. Dipartimento di Sociologia e Ricerca Sociale.

Diani, Mario (2002) Britain Re-Creates the Social Movement: Contentious (and Not-so-contentious) Networks in Glasgow. UNSPECIFIED. (Unpublished)

Diani, Mario (2002) The relational basis of social movement identities: Re-assessing the ‘newness’ of new social movements. UNSPECIFIED. (Unpublished)

Grancelli, Bruno (2002) I metodi della comparazione : alcuni area studies e una rilettura del dibattito. In «Quaderni del Dipartimento di Sociologia e Ricerca Sociale», n. 27 Università degli Studi di Trento.

Zanier, Maria Letizia (2002) Identità politica e immagine dell'immigrazione straniera : una ricerca tra gli elettori e i militanti di An e Ds a Bologna. In «Quaderni del Dipartimento di Sociologia e Ricerca Sociale», n. 28 Università degli Studi di Trento.

This list was generated on Fri Mar 29 01:01:09 2024 CET.